martes, 6 de septiembre de 2011
BCN.KNOWLEDGE.domingo17
BCN.KNOWLEDGE. Presentación.
domingo, 28 de agosto de 2011
Por favor necesitamos axuda
miércoles, 17 de agosto de 2011
Campus científicos de verán 2011
María Isabel Limia Pérez Barcelona Knowledge Campus)
Adrián Rodríguez Vilas e Juan Ozaita Corral no Campus Vida, Santiago de Compostela.
Daniel Fernández Gil Campus do Mar Vigo
martes, 28 de junio de 2011
Excursión as dunas de Corrubedo
lunes, 27 de junio de 2011
Climántica!
Animo aos de primeiro do ano que ven a que se decidan a participar en Climántica cos seus traballos, porque o premio paga a pena. Tamén dou as grazas á nosa profesora por axudarnos e porque grazas a ela estivemos alí. Felices vacacións a todos!
miércoles, 22 de junio de 2011
Medical Animation
domingo, 19 de junio de 2011
Camiña a Terra cara unha nova idade de xeo?
Os científicos acaban de detectar un descenso das manchas da superficie do sol e unha menor actividade electromagnética cerca dos polos.
Estos síntomas auguran unha diminución da actividade do Sol, casi ata a súa hibernación», nos próximos 11 anos.
Ao parecer, o dato máis preocupante para os expertos e que pon de relieve a desaceleración da actividade solar detectouse na falta de carga magnética nos polos do Sol.Outros estudios publicados nos últimos anos apuntan alomenos catro consecuencias:
- Descenso do nivel dos océanos, que contrarrestaría o efecto oposto para o quentamento global;
- Cambios sensibles na producción agraria no hemisferio norte;
- Diminución do réxime de choivas, cun aumento da sequía;
- Aumento considerable no consumo de enerxía para contrarrestar las baixas temperaturas.
Non obstante, a posible baixada media de temperaturas non superaría os 0,3 grados centígrados.
Para mais información
Manuel Lorenzo 1ºC
Adelgazar bebendo cervexa????
jueves, 16 de junio de 2011
Máis premiados!!!!

Esta noticia é recollida pola Voz de Galicia no día de hoxe:
http://www.lavozdegalicia.es/ourense/2011/06/16/0003_201106O16C16991.htm
miércoles, 15 de junio de 2011
Querid@ eu aos 16... (Dear 16-Years-Old Me...)
Recordade que todos somos, fumos ou seremos rapazes de 16 anos e que esto vai dirixido cara a nós.
Así que tomade moitas precaucións neste verán e en todos os seguintes.
Campus científicos de verán 2011

Estes estudantes gozarán de 14 días de contacto coa investigación científica a través da súa participación activa en proxectos de achegamento científico do 17 ao 30 de xullo
Cada estudante participará en 2 proxectos conoutros 7 - 8 alumnos/as.
A participación nos Campus de Excelencia Internacional inclúe:
- Proxectos de achegamento científico. En cada Campus desenvolveranse proxectos de achegamento científico de todas as áreas de coñecemento (bioloxía, biomedicina, física, química, matemáticas, medio ambiente, robótica, enxeñería, etc.), especialmente deseñados para o programa e dirixidos por profesores universitarios e de ensino secundario. Cada proxecto constará de 4 fases de desenvolvemento:
Fase 1. Presentación e teoría do proxecto. Será dirixida por profesores universitarios e de ensino secundario asociados aos Campus onde levarán a cabo os proxectos.
Fase 2. Desenvolvemento e posta en práctica (traballos de campo e/ou laboratorio). Esta fase estará dirixida por profesores universitarios e terá unha duración de entre 12 e 16 horas.
Fase 3. Tratamento da información, incluíndo técnicas de comunicación e divulgación da ciencia, a tecnoloxía e a innovación (como presentar resultados da investigación, elaboración de informes, como falar en público, etc.). Fase dirixida por profesores de ensino secundario. Ten como obxectivo reforzar os conceptos tratados na fase 2.
Fase 4. Presentación e exposición final de resultados. Todos os estudantes realizarán unha presentación pública (ante profesores, estudantes e/ou representantes das institucións participantes) dos resultados obtidos durante a súa participación nos proxectos. Para a preparación desta presentación, os alumnos contarán coa axuda dos profesores de ensino secundario e, en caso necesario, animadores científicos.
Actividades complementarias:
Científico-culturais. Durante a súa estancia, as/os estudantes participarán de conferencias impartidas por científicos de prestixio, poderán departir con personalidades políticas sobre a importancia da ciencia e a innovación na toma de decisións políticas, realizarán visitas a museos, centros de ciencia, parques tecnolóxicos, etc.
De lecer. O programa científico complementarase con actividades de lecer e deportivas, así como excursións de interese durante os fins de semana.
A organización cubrirá os gastos de aloxamento e manutención dos participantes en colexios maiores e/ou residencias universitarias. Durante a súa participación en Campus Científicos de Verán os/as estudantes estarán acompañados por animadores científicos. Os animadores recollerán aos\/as estudantes á súa chegada a cada unha das sedes de celebración e acompañaranlles durante o desenvolvemento de actividades no programa (traslados aos colexios/residencias universitarias, traslados entre estes e os Campus universitarios, actividades complementarias durante toda a súa estancia, despedida en aeroportos, estacións de tren ou autobús o día de regreso ao seu lugar de residencia.) Así mesmo, pasarán a noite coas\/os estudantes.
Cada estudante recibirá un diploma da súa participación nos Campus Científicos de Verán.
Carmen Cid Manzano
martes, 14 de junio de 2011
Mario contesta á profesora Tarsy Carballas
Estuve leyendo tu CV, me ha llamado mucho la atención todos los lugares por los que has pasado ampliando tu formación como científica (Francia, Inglaterra, Venezuela, Checoslovaquia...) ¡Es impresionante! A mi me encanta la ciencia y me siento muy atraído por ella, pero cuando sabes desde pequeño lo que te gusta quieres luchar hasta conseguirlo. Desde que era pequeño me interesó el campo de la medicina, la idea de ayudar a tus pacientes a tener una vida mejor y incluso a salvar su vida, me apasiona. No descarto que en un futuro pueda cambiar el rumbo de mi vida, pero de momento lo tengo claro.A mi me encanta hacer deporte, soy muy inquieto y estar en el instituto casi 6 horas sentado me cansa mucho, no por el hecho de que esté estudiando ya que a mi me gustan casi todas las materias, sino porque tantas horas estando quieto no las soporto; por eso hago natación, necesitaba un deporte que me ayudase a estar en forma pero que a la vez no me agobiase y que pudiera realizarlo cuando quisiera, sin ataduras, siendo prioritarios mis estudios. Te envio una foto mía adjunta a este correo, no soy muy fotogénico, por eso odio tanto que me hagan fotos. Por cierto, ¿Me podrías recomendar un libro que te guste para leer? Llevo tiempo buscando uno interesante y ahora que estoy terminando los examenes finales y se acerca el verano, se agradece tener algo apasionante para leer, no importa el tema que trate, basta con que sea interesante. Un abrazo muy fuerte de mi parte y de todo el IES Otero Pedrayo. Mario Blanco Cid 1ºA Bachillerato, IES Otero Pedrayo, Ourense. |
A FAO explica como producir alimentos de forma sostible
Nun recente comunicado, a FAO (Organización de Nacións Unidas para a Agricultura e Alimentación) explica que esta iniciativa, coñecida na decada dos sesenta como "Revolución Verde", "salvou a mil millóns de persoas de fame e produciu alimentos mais que suficientes para unha poboación mundial que se duplicou". "Axudar a campesiños con baixos ingresos aforrando nos costes de produción e crear sistemas agroecolóxicos saudables, co que maximizaran os rendementos e adicaran os aforros a saude e educación".Minimizar o arado e a labranza ou o manexo de pragas con tecnicas que excluen os pesticidas serian regras cas que se reduciria un 30% o uso de auga e un 60% a enerxia.
"Para poder medrar, a agricultura debe aprender a aforrar".
Noticia enteira en http://www.elmundo.com/portal/vida/medio_ambiente/la_fao_explica_en_un_libro_como_producir_alimentos_de_forma_sostenible.php
Andrea Fdez 1Bach B
Eclipse total mañá mercores 15 de xuño!
E ahí estará, pero, nun principio parecerá que non. O noso satélite estará pasando pola sombra da Terra nese momento e a única luz que nos mostrará é a que lle mandamos difundida pola atmosfera terreste, sendo así moito menos brillante, ademáis de cor cobrizo. Durante as primeiras horas da noite poderemos ver dende a Península como a Lúa comenza a saír do eclipse e así, disfrutar deste fenómeno, inusual, desos que nos fan pensar un pouco máis no ceo.
Este espectacular fenómeno tera lugar as 21:22, hora Peninsular.

Liliana Villar Whyte 1 º Bach A
sábado, 11 de junio de 2011
Presenza de E.coli en sementes alemanas

Os coches poden depurar o aire mentres circulan
O seu inventor é Eusebio Moro, quen ten rexistradas numerosas patentes a nivel mundial neste campo, entre elas árbores artificiais que eliminaban o CO2 da atmosfera, o que o converteu nun referente mundial nos procesos de descontaminación e medio ambiente.
Pincha aquí para máis información.
Feito por Natalia Cid, 1º B